|  | 

Biznes

Salon kosmetyczny

img-responsive

Jaki miejsce na salon kosmetyczny wybrać, aby być zadowolonym ze świadczonych usług? Lepiej ten w centrum czy na jego peryferiach?

Kolejna sprawa to lokalizacja biznesu. Centrum jak zawsze jest atrakcyjne, nie musi być jednak wymarzonym miejscem na rozkręcenie działalności i zdobycie dużej liczby klientów. Peryferie miasteczka też mogą się okazać lokalizacją idealną, zwłaszcza, gdy w okolicy nie brakuje osiedli bloków czy domów jednorodzinnych.

Wszechstronność kluczem do sukcesu

Pamiętać warto, że na usługi dobrej kosmetyczki zawsze jest zapotrzebowanie, a zadowolony klient jest w stanie jechać do zaufanej specjalistki nawet na drugi koniec miasta. Ważne tylko, by pamiętać o zabezpieczeniu miejsc postojowych dla klientów, którzy przyjadą do zakładu samochodem. Atrakcyjnym rozwiązaniem jest też ulokowanie salonu w pobliżu przystanku autobusowego. Co w ofercie. W szanującym się salonie nie może zabraknąć kosmetyki dłoni i stóp, czyli manicure, pedicure oraz zabiegów pielęgnacyjnych. Wśród klienteli salonów kosmetycznych dużym powodzeniem cieszą się na pewno zabiegi na twarz: czyszczenie tradycyjne, mikrodermabrazja, maseczki, peelingi, depilacja nadmiernego owłosienia, zabiegi na ciało: peelingi, depilacja woskiem, regulowanie brwi, henna brwi i rzęs, makijaż permanentny, makijaż okolicznościowy, przekłuwanie uszu, sprzedaż kosmetyków i przyborów kosmetycznych z linii profesjonalnej, których nie można dostać w drogeriach, a jedynie w hurtowniach kosmetycznych.

Pomyśl o specjalizacjach

Każdemu salonowi dobrze zrobi porządne łóżko lub kabina opalająca. Mimo zastrzeżeń lekarzy solarium to wciąż usługa mająca znaczące grono zwolenników. Z czasem, gdy grono klientów się powiększy, można pomyśleć o bardziej zaawansowanych usługach typu: depilacja laserowa, zabiegi antycellulitowe, redukcja zmarszczek za pomocą botoksu czy inne nowości, które są coraz tańsze, więc coraz chętniej stosowane przez klientów. Pamiętać jednak trzeba, że podstawa to wysoki poziom usług. Lepiej mieć w ofercie kilka, ale za to profesjonalnie wykonywanych zabiegów. Klient rozczarowuje się tylko raz, niezadowolony odchodzi do konkurencji. Są to kwestie, które stanowią bardzo duże znaczenie, wobec czego należy o nich właśnie pamiętać.

WSTAW SWÓJ KOMENTARZ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Imię

Email *

Witryna

Odwiedź nas na facebooku