Kilka wskazówek dla blogów

Kilka wskazówek dla blogów

Kilka wskazówek dla blogówJak pisać, by tekst był zarówno rzetelny, jak i zadowalający dla reklamodawcy, czyli partnera programu? Poniżej zamieszczone są praktyczne wskazówki.

Program partnerski powinien być dostosowany do tematyki, jaką obrał sobie bloger. Wówczas łatwiej będzie przekonać go, aby kliknął w załączone linki afiliacyjne.

Oto kilka wskazówek:

• niezbędniki – to listy przydatnych rzeczy, które warto stworzyć, aby ułatwić czytelnikom przygotowania np. do podróży albo po prostu codzienne funkcjonowanie. Można w nich w prosty sposób umieszczać odnośniki do sklepów internetowych, które akurat zajmują się sprzedażą takich akcesoriów. Np. w przypadku podróży przydatne rzeczy można znaleźć na stronach KajaSport.pl, Landersen, ABCFitness.pl, a menagerzy znajdą przydatne treści pod następującymi adresami: Helion, Matras, Muza S.A., selkar.pl, TaniaKsiazka.pl, Virtualo.pl,

• własne zestawienia – to także listy, ale tym razem osobiście polecanych gadżetów czy usług. Obok nich także można umieścić linki do stron sklepów internetowych,

• relacje z własnych doświadczeń – bloger także używa jakiegoś sprzętu na co dzień albo podczas wyjazdów. Jeśli na dodatek dobierze sobie taki program partnerski, który będzie się pokrywał z jego zainteresowaniami, może reklamować to, co sam posiada. Żaden odbiorca nie odczuje tego jako usilną promocję artykułu, ale wręcz zaciekawi się,

• poradniki prezentowe – zebranie wszystkich miejsc, w których warto kupować prezenty. To bardzo przydatna lista, z której korzysta bardzo wielu czytających,

• śmieszne wpisy – wszędzie znajdą entuzjastów. Za ich pomocą także da się wypromować produkt albo usługę, np. reklama sklepu odzieżowego może polegać na opisie stylizacji bohaterów filmowych itd.

Im mniej tekst kojarzy się z reklamą, tym jest lepszy. Trzeba pamiętać, aby nie była ona podstawą pisania, bo wówczas czytelnik nie będzie zainteresowany. Nie ma się zresztą co dziwić, ponieważ odbiorcy są „atakowani” przez reklamę przy każdej okazji. Aby osiągnąć korzyści, trzeba reklamować rzetelnie i z głową.

Przeczytaj również http://performance360.pl/o-czym-pisac-bloga-jak-zaczac-zarabiac-na-blogu-w-programach-partnerskich/