Bramy reklamowe – wady i zalety

Bramy reklamowe – wady i zalety
Biznes

 

Reklama jest kluczem do sukcesu każdej firmy, ale w czasach wszechobecnej reklamy, ta na którą się zdecydujemy musi być inna, nienachlana, ale jednocześnie rzucająca się w oczy. Dlatego wiele firm decyduje się na zakup figur pneumatycznych, czyli ogromnych, dmuchanych konstrukcji, na których nadrukowywane jest logo i nazwa firmy, a czasami po prostu treść reklamy lub samo hasło reklamowe.

Figury mogą przyjąć formę balonów, bram i innych, dowolnie wybranych kształtów. Jednak jednymi z najbardziej popularnych typów figur pneumatycznych są bramy reklamowe.

Dlaczego bramy pneumatyczne nazywamy reklamowymi?

Przyczyna jest bardzo prosta – bardzo rzadko spotyka się bramy reklamowe niezadrukowane nazwami sponsorów i firm. Brama z takimi „dodatkami” jest reklamą samą w sobie, ponieważ jest bardzo dobrze widoczna i przekazuje uczestnikom wydarzenia, na którym postawiona jest brama, podstawowe informacje o firmie (czyli jej nazwę i logo).

Jak każdy produkt wykorzystywany w reklamie, tak i bramy reklamowe mają swoje wady i zalety. Dlaczego warto postawić na ten tym promocji i kiedy on się nie przyda, przedstawimy w poniższym zestawieniu.

Bramy reklamowe: zalety

– Duże i widoczne – każdej firmie zależy na tym, żeby ich reklama rzucała się w oczy, a to jest możliwe dzięki bramom pneumatycznym, które wybijają się nad tłum, a na wydarzeniach sportowych są, przynajmniej na starcie, obiektem, na który skierowane jest bardzo dużo par oczu;
– Odporne na warunki atmosferyczne – wszystkie figury pneumatyczne wykonywane są z mocnej tkaniny poliestrowej, która zabezpiecza je przez przetarciami, przebiciami, a nadruki przez wyblaknięciem pod wpływem słońca czy deszczu;
– Mobilne – każdą bramę można użyć przynajmniej kilka razy, na różnych eventach, ponieważ po wypompowaniu powietrza i złożeniu zajmują bardzo mało miejsca.

Bramy reklamowe: wady

– Tylko do wydarzeń zewnętrznych – bramy reklamowe, ze względu na swoje wymiary, mogą być zastosowane jedynie do promocji na zewnątrz;
– Mało miejsca – na bramach reklamowych nie ma miejsca na obszerną reklamę, pomieszczą jedynie logo, nazwę firmy i, ewentualnie, hasło reklamowe.
Zobacz również:

Dodaj komentarz